Lumiere Filmiskola

Toborzó kampány

 

Feladat

 

A Lumiere Filmiskola a 2019-es őszi félévére kommunikációs kampány készítése, ami mind a 9 induló szakot feltölti tanulókkal.

 

Munkák

 

  • Facebook hirdetések indultak az összes meghirdetett szakra a megfelelő célzási beállításokkal.
  • Google keresőhirdetés kampány készült általánosan a filmiskolára, illetve a konkrét kurzusokra is.
  • A YouTube-on és Facebookon is indultak videóhirdetések, amik azt mutatták be, hogy miért érdemes a Lumiere Filmiskolánál tanulni.

 

Eredmény

 

  • Az összes kurzust sikerült feltölteni a megfelelő létszámú diákkal.
  • Néhány kurzuson olyan mértékű túljelentkezés alakult ki, hogy külön felvételi folyamatot kellett bevezetni. Így tudta az iskola biztosítani azt, hogy csakis a legjobb diákokkal töltsék fel a kurzusokat.